I tessili tecnichi russi sò in crescita A pruduzzione di tessili tecnichi hè più chè radduppiata in l'ultimi sette anni
Cù testi di resistenza à l'acari di a polvere, testi di cumpressione per e prestazioni è testi di cunfortu chì simulanu ciò chì accade veramente durante u sonnu - i tempi tranquilli è tranquilli sò sicuramente finiti per u settore di a biancheria da letto. I sistemi ben pensati per i materassi creanu sia un clima piacevule è cunfortu sottu à e coperte sia permettenu una postura sana quandu si hè stesi, per permette à u corpu di ricuperà cumpletamente in un periodu di almenu ottu ore. U principale produttore di macchine tessili Karl Mayer hà alcune soluzioni.
Sicondu u fabricatore tedescu di macchine per maglieria à urtu, ciò chì puderia sembrà a lista di desideri di un sognatore ad occhi aperti, pò esse soddisfattu facilmente ma efficacemente da i tessuti distanziatori à urtu. I tessuti voluminosi sò specificamente cuncipiti per esse resistenti à a compressione, traspiranti è efficaci in a gestione di l'umidità. Inoltre, a traspirazione è u vapore acqueo ponu esse eliminati in modu consistente attraversu a custruzzione 3D è a struttura di e facce di rivestimentu di i tessuti.
Karl Mayer dice chì u putenziale offertu da u prucessu di pruduzzione per incorporà zone di durezza diversa face ancu di i tessili distanziatori a scelta preferita per a cumminazione cù altri materiali - un sviluppu chì, cum'è fabricatore di macchine per a pruduzzione di tessili distanziatori, hà pigliatu in contu.
E macchine HighDistance HD 6 EL 20-65 è HD 6/20-35 à doppia barra di a cumpagnia sò avà dispunibili per l'industria di i materassi per a pruduzzione di materiali di imbottitura è ammortizazione tridimensionali, funziunali è di alta qualità. D’altronde, dice Karl Mayer, l’RD 6/1-12 è l’RDPJ 7/1 sò tramindui perfetti per a pruduzzione di coprisedili interi o sezioni di coprisedili. Sò ancu dotati di duie barre à aghi è ponu dunque fà custruzzioni 3D. Inoltre, a macchina per tricot TM 2 di a cumpagnia, chì funziona à un altu ritmu di produttività, hè dispunibule per a pruduzzione di tessuti di rivestimentu bidimensionali.
I materassi cunvinziunali sò cusì diversi cum'è e forme di u corpu di i so utilizatori. Certi sò fatti di interni à molle, lattice o schiume, è dopu ci sò i tipi micca cunvinziunali, cum'è i letti à acqua, i materassi à core d'aria, i futon è, benintesa, i materassi chì sò una cumbinazione di questi. Si dice chì a cumbinazione di diversi materiali diventa sempre più impurtante.
Si dice chì i pruduttori di materassi utilizanu sempre di più tessuti distanziatori à maglia in urdu cumminati cù altri materiali per assicurà chì i so prudutti rispondenu à i requisiti ergonomichi. Tuttavia, dice Karl Mayer, sò generalmente usati solu cum'è elementu di cuscinu/imbottitura, chì ùn utilizza micca cumpletamente a so capacità di ottimizà u clima di u sonnu. I tessuti 3D funziunali sò generalmente situati in un quadru di schiuma o usati cum'è un stratu cuntinuu trà strati di schiuma, è sò raramente usati cum'è a superficia contr'à a quale a persona si stende, secondu Karl Mayer. Tuttavia, dice Karl Mayer, i tessuti 3D à maglia in urdu stanu facendu incursioni in i materassi stessi. Certi pruduttori stanu digià facendu i so materassi interamente cù tessuti distanziatori è i pruduttori di l'Europa Meridionale è Asiatica sò in testa in questu.
Karl Mayer hà lanciatu una nova macchina raschel à doppia barra chjamata HD 6/20-35, destinata à questu segmentu di u mercatu specializatu in tessuti distanziatori più spessi è a maglia in urtu, per coincide cù l'apertura di a fiera ITMA ASIA+CITME di quest'annu. L'impresa dice chì avà pò reagisce più rapidamente à e crescenti richieste furnendu macchine efficienti. L'HD 6/20-35 hè a versione basica di l'HD 6 EL 20-65, chì si dice digià esse ben stabilita in u mercatu, è cumpleta a gamma di macchine HighDistance. Mentre chì a macchina HD di dimensioni cumplette, chì hà una distanza trà e barre di pettine ribaltabili di 20-65 mm, pò pruduce tessuti cù un spessore finale di 50-55 mm, a nova macchina produce tessuti distanziatori cù un spessore di 18-30 mm è hà una distanza trà e barre di pettine ribaltabili di 20-35 mm.
Sicondu Karl Mayer, indipendentemente da u so furmatu, tutti i tessili 3D à maglia in urdu prudutti nantu à e macchine HighDistance anu caratteristiche di prestazione estremamente affidabili. In quantu à i materassi, questu significa chì devenu avè valori di cumpressione stabili, elasticità specifica di i punti è caratteristiche di ventilazione eccezziunali - caratteristiche funziunali chì ponu esse prudutte economicamente aduprendu macchine di pruduzzione efficienti.
Cù una larghezza di travagliu di 110 pollici è una calibru di E 12, l'HD 6/20-35 pò ghjunghje à una velocità di pruduzzione massima di 300 giri/min o 600 corsi/min. I tessuti distanziatori più spessi ponu esse prudutti à una velocità massima di 200 giri/min, chì hè 400 corsi/min.
«U rivestimentu di u materasso hà una influenza pronunciata nantu à a percezione iniziale di u cunfortu quandu a persona si stende per a prima volta, è deve dunque esse assai dolce - un requisitu chì hè generalmente soddisfattu da i materassi cunvinziunali cù custruzzioni multistrato», spiega Karl Mayer.
"In questu casu, e cumminazzioni cunvinziunali sò generalmente custituite da una superficia liscia cumminata cù imbottiture o schiume non tessute. U principale svantaghju di unisce li inseme per via di prucessi di laminazione o di trapuntatura hè chì i rivestimenti amovibili sò difficiuli da pulisce è a so elasticità hè scarsa. Inoltre, u scambiu d'aria cù l'ambiente circundante hè impeditu da l'alta densità di u materiale. L'uniche zone traspiranti in i materassi sò generalmente quelle cù bordi laterali fatti di tessuti distanziatori fini, lavorati à maglia, cù custruzzioni in maglia."
«I disinni muderni sò diventati sempre più populari per a creazione di mudelli per i lati esterni di i tessuti. In questu casu, e macchine Raschel à doppia barra RD 6/1-12 è RDPJ 7/1 offrenu numerose pussibilità. L'RD 6/1-12 produce tessuti fini, a maglia in ordito 3D, cù una distanza trà e barre di pettine ribaltabili di 1-12 mm; pò dunque travaglià una vasta gamma di sovrapposizioni diverse, è hè ancu estremamente produttiva. Sta macchina à alta velocità pò ghjunghje à una velocità massima di funziunamentu di 475 giri/min o 950 cicli/min», dice Karl Mayer.
Sicondu Karl Mayer, a RDPJ 7/1 pò pruduce una gamma ancu più larga di mudelli. Si dice chì a macchina raschel creativa à doppia barra combina a massima efficienza è flessibilità, è a distanza trà e barre di pettine ribaltabili pò esse variata da 2 à 8 mm. Pò ancu trattà una larga gamma di materiali diversi è produce mudelli jacquard.
U cuntrollu EL di a macchina permette di pruduce una varietà ancu più larga di tessili distanziatori. L'installazioni elettroniche di a macchina permettenu di alternà zone 2D è 3D, è ancu diverse sovrapposizioni, ciò chì influenza e caratteristiche di u tessutu. E mudificazioni si riferiscenu principalmente à a resistenza di u pilu è à i valori di allungamentu in e direzzione longitudinale è trasversale. L'RDPJ 7/1 pò esse aduprata per pruduce mudelli attraenti, su tutta a tela, bordi di materassi chì i contorni currispondenu à quelli di u pruduttu finale in e larghezze adatte, lettere, diverse sovrapposizioni è elementi funziunali, cum'è asole è tasche.
Oltre à esse aduprati in i bordi laterali, i tessuti distanziatori morbidi, di bassa dimensione, attraenti, a maglia in urto prudutti nantu à e macchine raschel à doppia barra di Karl Mayer ponu ancu esse trasformati in coperture di materassi interi. Si dice chì questi tessuti di rivestimentu funziunali, cù a so custruzzione ariosa, ottimizanu u clima di u sonnu è ponu esse lavati è asciugati facilmente, è poi rimessi nantu à u materasso senza prublemi. Karl Mayer dice chì i tessuti fini, a maglia in urto 3D, ponu ancu esse trapuntati facilmente in i disinni tipicamente aduprati per l'imbottitura o i materiali di cuscinu.
Sicondu Karl Mayer, in più di i rivestimenti di materassi voluminosi, i materiali di rivestimentu piatti cù disegni stampati sò ancu una tendenza emergente. Si dice chì a macchina TM 2 di Karl Mayer hè ideale per pruduce questi tessuti stabili è densi; a TM 2 hè una macchina di tricot à duie barre chì hè rapida è flessibile è produce prudutti di alta qualità. Sicondu a sovrapposizione è u filatu utilizatu, a TM 2 pò funziunà à velocità finu à 2500 giri/min.
«Cù a so traspirabilità eccezziunale è l'ammortizazione chì currisponde à a forma di u corpu, i tessili spacer in maglia urdita offrenu un altu livellu di cunfortu è permettenu à u dorme di ripusà è di ricuperà garantendu un sonnu prufondu, sanu è sanu - a suluzione perfetta per ottene una bona notte di sonnu!», dice Karl Mayer.
var switchTo5x=true;stLight.options({editore: “56c21450-60f4-4b91-bfdf-d5fd5077bfed”, doNotHash: falsu, doNotCopy: falsu, hashAddressBar: falsu});
© Copyright Innovation in Textiles. Innovation in Textiles hè una publicazione in linea di Inside Textiles Ltd.
Data di publicazione: 7 di ghjennaghju di u 2020