Nutizie

ITMA 2019: Barcellona si prepara à accoglie l'industria tessile mundiale

ITMA 2019, l'avvenimentu quadriennale di l'industria tessile generalmente cunsideratu cum'è a più grande mostra di macchine tessili, s'avvicina rapidamente. "Innuvà u mondu di i tessili" hè u tema di a 18a edizione di ITMA. L'avvenimentu si terrà da u 20 à u 26 di ghjugnu 2019, à a Fira de Barcelona Gran Via, Barcellona, Spagna, è presenterà fibre, filati è tessuti, è ancu e tecnulugie più recenti per tutta a catena di valore di a fabricazione tessile è di vestiti.

Di pruprietà di u Cumitatu Europeu di i Fabricanti di Macchine Tessili (CEMATEX), a mostra di u 2019 hè urganizata da ITMA Services, basata à Bruxelles.

A Fira de Barcelona Gran Via si trova in una nova zona di sviluppu cummerciale vicinu à l'aeroportu di Barcellona è culligata à a rete di trasportu publicu. U locu hè statu cuncipitu da l'architettu giapponese Toyo Ito è hè cunnisciutu per a so funziunalità è e so caratteristiche sustenibili, cumprese una grande installazione fotovoltaica nantu à u tettu.

«L'innuvazione hè vitale per u successu di l'industria, postu chì l'Industria 4.0 piglia slanciu in u mondu di a fabricazione», hà dettu Fritz Mayer, presidente di CEMATEX. «U cambiamentu versu l'innuvazione aperta hà purtatu à un aumentu di u scambiu di cunniscenze è à novi tipi di cuuperazione trà l'istituzioni educative, l'urganisazioni di ricerca è l'imprese. L'ITMA hè stata un catalizatore è una vetrina di l'innuvazione rivoluzionaria dapoi u 1951. Speremu chì i participanti saranu capaci di sparte novi sviluppi, discute e tendenze di l'industria è stimulà i sforzi creativi, assicurendu cusì una cultura di l'innuvazione vibrante in un cuntestu mundiale».

U spaziu espositivu era cumpletamente esauritu à a data limite di candidatura, è a mostra occuperà tutti i nove padiglioni di u situ Fira de Barcelona Gran Via. Si prevede chì più di 1.600 espositori riempiranu a superficia espositiva lorda di 220.000 metri quadrati. L'urganizatori prevedenu ancu circa 120.000 visitatori da 147 paesi.

«A risposta per ITMA 2019 hè cusì schiacciante chì ùn simu stati capaci di risponde à a dumanda di spaziu malgradu l'aghjunta di duie altre sale d'esposizione», hà dettu Mayer. «Semu grati per u votu di fiducia di l'industria. Mostra chì ITMA hè u trampolinu di lanciu sceltu per e tecnulugie più recenti di u mondu sanu».

E categurie d'espositori chì mostranu a più grande crescita includenu i settori di a fabricazione di vestiti, di a stampa è di l'inchiostri. A fabricazione di vestiti conta un certu numeru d'espositori per a prima volta desiderosi di dimustrà e so suluzioni robotiche, di sistemi di visione è d'intelligenza artificiale; è u numeru d'espositori chì presentanu e so tecnulugie in u settore di a stampa è di l'inchiostri hè cresciutu di 30% dapoi ITMA 2015.

«A digitalizazione hà un impattu tremendu in l'industria tessile è di l'abbigliamento, è a vera portata di a so influenza si pò vede micca solu in l'imprese di stampa tessile, ma in tutta a catena di valore», hà dettu Dick Joustra, CEO di SPGPrints Group. «I pruprietarii di marche è i designer sò capaci di utilizà opportunità, cum'è ITMA 2019, per vede cumu a versatilità di a stampa digitale pò trasfurmà e so operazioni. Cum'è fornitore tutale di stampa tessile cunvinziunale è digitale, vedemu ITMA cum'è un mercatu impurtante per mustrà e nostre ultime tecnulugie».

U Laboratoriu di l'Innuvazione hè statu lanciatu pocu fà per l'edizione 2019 di l'ITMA per mette in risaltu u tema di l'innuvazione. U cuncettu di u Laboratoriu di l'Innuvazione include:

«Lancendu a funzione ITMA Innovation Lab, speremu di fà cresce megliu l'attenzione di l'industria nantu à u missaghju impurtante di l'innuvazione tecnologica è di cultivà un spiritu inventivu», hà dettu Charles Beauduin, presidente di ITMA Services. «Speremu d'incuragisce una maggiore participazione introducendu novi cumpunenti, cum'è a vetrina video per mette in risaltu l'innuvazione di i nostri espositori».

L'applicazione ufficiale ITMA 2019 hè ancu nova per u 2019. L'applicazione, chì pò esse scaricata gratuitamente da l'Apple App Store o Google Play, offre informazioni chjave nantu à a mostra per aiutà i participanti à pianificà a so visita. E carte è e liste di espositori ricercabili, è ancu l'infurmazioni generali nantu à a mostra, sò tutti dispunibili in l'applicazione.

«Siccomu ITMA hè una grande mostra, l'applicazione serà un strumentu utile per aiutà l'espositori è i visitatori à massimizà u so tempu è e so risorse in situ», hà dettu Sylvia Phua, direttrice generale di ITMA Services. «Un pianificatore di appuntamenti permetterà à i visitatori di dumandà riunioni cù l'espositori prima di ghjunghje à a mostra. U pianificatore è u pianu di u pianu in linea saranu dispunibili da a fine d'aprile 2019.»

Fora di u spaziu di mostra animatu, i participanti anu ancu l'uppurtunità di participà à una varietà di eventi educativi è di networking. L'eventi assuciati è collocati includenu u Forum ITMA-EDANA Nonwovens, Planet Textiles, u Forum di i Leader di i Coloranti è di i Prodotti Chimici, a Cunferenza Digitl Textile, u Seminariu di l'Iniziativa Better Cotton è u Forum di i Produttori SAC è ZDHC. Vede u numeru di marzu/aprile 2019 di TW per più infurmazioni nantu à l'opportunità educative.

L'urganizatori offrenu un scontu per l'iscrizione anticipata. Chiunque si registra in linea prima di u 15 di maghju 2019, pò cumprà un abbonamentu di un ghjornu per 40 euro o un badge di sette ghjorni per 80 euro - chì hè finu à u 50% più bassu di i prezzi in situ. I participanti ponu ancu cumprà abbonamenti per cunferenze è fori in linea, è ancu dumandà una lettera d'invitu per un visa mentre ordinanu un badge.

«Aspittemu un interessu assai forte da i visitori», hà dettu Mayer. «Dunque, si cunsiglia à i visitori di riservà u so allogiu è di cumprà u so badge in anticipu».

Situata nant'à a costa nord-est di u Mediterraniu di a Spagna, Barcellona hè a capitale di a cumunità autonoma di Catalogna, è - cù una pupulazione di più di 1,7 milioni di persone in a cità propria è una pupulazione di l'area metropolitana di più di 5 milioni - hè a seconda cità più populosa di Spagna dopu à Madrid è a più grande area metropolitana costiera mediterranea d'Europa.

A pruduzzione tessile era una cumpunente impurtante di l'industrializazione à a fine di u XVIII seculu, è cuntinueghja à esse impurtante oghje - in effetti, a grande maggioranza di i membri di l'Associazione Spagnola di i Fabbricanti di Macchine per Tessili è Abbigliamento (AMEC AMTEX) si trovanu in a pruvincia di Barcellona, è AMEC AMTEX hà a so sede in a cità di Barcellona à un paru di chilometri da Fira de Barcelona. Inoltre, a cità hà pruvatu più recentemente à diventà un grande centru di moda.

A regione catalana hà longu favuritu una forte identità separatista è oghje valurizza sempre a so lingua è a so cultura regiunale. Ancu s'è u spagnolu hè parlatu da guasi tutti in Barcellona, u catalanu hè capitu da circa u 95% di a pupulazione è parlatu da circa u 75%.

L'urighjini rumani di Barcelona sò evidenti in parechji lochi in u Barri Gòtic, u centru storicu di a cità. U Museu d'Història de la Ciutat de Barcelona furnisce l'accessu à i resti scavati di Barcino sottu à u centru di l'attuale Barcelona, è parti di u vechju muru rumanu sò visibili in strutture più recenti cumpresa a Catedral de la Seu di l'era gòtica.

L'edifizii è e strutture strane è fantasiose cuncepite da l'architettu di a fine di u seculu Antoni Gaudí, chì si trovanu in numerosi lochi intornu à Barcellona, sò attrazioni maiò per i visitori di a cità. Parechji di elli inseme custituiscenu un Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO sottu a designazione "Opere di Antoni Gaudí" - cumprese a Facciata di a Natività è a Cripta di a Basílica de la Sagrada Família, u Parque Güell, u Palacio Güell, a Casa Milà, a Casa Batlló è a Casa Vicens. U situ include ancu a Cripta di a Colònia Güell, una zona industriale stabilita in a vicina Santa Coloma de Cervelló da Eusebi Güell, un pruprietariu di una impresa tessile chì hà trasferitu a so attività manifatturiera da a zona di Barcellona in u 1890, creendu una operazione tessile verticale d'avanguardia è furnendu alloggi è servizii culturali è religiosi per i travagliadori. A fabbrica hà chjusu in u 1973.

Barcellona hè stata ancu a casa, à un certu puntu, di l'artisti di u XXu seculu Joan Miró, chì ne hè statu residente per tutta a vita, è ancu di Pablo Picasso è Salvador Dalí. Ci sò musei dedicati à l'opere di Miró è Picasso, è u Reial Cercle Artístic de Barcelona ospita una cullezzione privata d'opere di Dalí.

U Museu Naziunale d'Arte di Catalunya, situatu in u Parc de Montjuïc vicinu à Fira di Barcelona, hà una grande cullizzioni d'arte rumanica è altre cullezzione di l'arte catalana di l'età.

Barcellona hà ancu un museu tessile, u Museu Tèxtil i d'Indumentària, chì offre una cullezzione di vestiti chì datanu da u XVI seculu à oghje; tessuti copti, ispano-arabi, gotici è rinascimentali; è cullezzione di ricami, pizzi è tessuti stampati.

Quelli chì volenu avè un assaggiu di a vita in Barcellona puderanu vulè unisce si à a ghjente lucale a sera per una spassighjata per e strade di a cità, è tastà a cucina lucale è a vita notturna. Basta à ricurdà chì a cena hè servita tardi - i ristoranti generalmente servenu trà 9 è 11 ore - è a festa cuntinueghja assai tardi in a notte.

Ci sò parechje opzioni per spustassi in Barcellona. I servizii di trasportu publicu includenu una metropolitana cù nove linee, autobus, linee di tram muderne è storiche, funicolari è funivie.


Data di publicazione: 21 di ghjennaghju di u 2020
Chat in linea WhatsApp!