22 d'aprile 2020 - À a luce di l'attuale pandemia di coronavirus (Covid-19), ITMA ASIA + CITME 2020 hè stata riprogrammata, malgradu una forte risposta da l'espositori. Inizialmente prevista per uttrovi, a mostra cumminata si terrà avà da u 12 à u 16 di ghjugnu 2021 à u Centru Naziunale di Esposizioni è Cunvenzioni (NECC), Shanghai.
Sicondu i pruprietarii di a fiera CEMATEX è i partenarii chinesi, u Sottucunsigliu di l'Industria Tessile, CCPIT (CCPIT-Tex), l'Associazione Cinese di Macchine Tessili (CTMA) è a China Exhibition Centre Group Corporation (CIEC), u rinviu hè necessariu per via di a pandemia di coronavirus.
U sgiò Fritz P. Mayer, presidente di CEMATEX, hà dettu: "Cerchemu a vostra capiscitura postu chì sta decisione hè stata presa tenendu contu di e preoccupazioni di sicurezza è di salute di i nostri participanti è partenarii. L'ecunumia mundiale hè stata gravemente affettata da a pandemia. Da una parte pusitiva, u Fondu Monetariu Internaziunale hà previstu chì ci saria una crescita ecunomica mundiale di 5,8% l'annu prossimu. Dunque, hè più prudente di fighjà una data intornu à a mità di l'annu prossimu".
Hà aghjustatu u sgiò Wang Shutian, presidente onorariu di l'Associazione Cinese di Macchine Tessili (CTMA): "L'epidemia di coronavirus hà avutu un impattu severu nantu à l'ecunumia mundiale, è hà ancu affettatu u settore manifatturiero. I nostri espositori, in particulare quelli di altre parte di u mondu, sò profondamente affettati da i cunfinamenti. Dunque, credemu chì a mostra cumminata cù e nuove date di mostra seria puntuale quandu si prevede chì l'ecunumia mundiale migliurà. Vulemu ringrazià l'espositori chì anu dumandatu spaziu per u so forte votu di fiducia in a mostra cumminata".
Forte interessu à a fine di u periodu di candidatura
Malgradu a pandemia, à a fine di e candidature, guasi tuttu u spaziu riservatu à u NECC hè statu pienu. I pruprietarii di a mostra creeranu una lista d'attesa per i candidati tardivi è, se necessariu, assicureranu un spaziu d'esposizione supplementu da u locu per accoglie più espositori.
I cumpratori di ITMA ASIA + CITME 2020 ponu aspittà di scuntrà i capi di l'industria chì presenteranu una vasta gamma di suluzioni tecnologiche più recenti chì aiuteranu i pruduttori tessili à diventà più cumpetitivi.
ITMA ASIA + CITME 2020 hè urganizata da Beijing Textile Machinery International Exhibition Co Ltd è courganizata da ITMA Services. L'Associazione Giapponese di Macchine Tessili hè un partenariu speciale di a mostra.
L'ultima mostra cumminata ITMA ASIA + CITME in u 2018 hà accoltu a participazione di 1.733 espositori da 28 paesi è economie è una visita registrata di più di 100.000 da 116 paesi è regioni.
Data di publicazione: 22 di lugliu di u 2020