Un novu tensore di filu AccuTense 0º Type C hè statu sviluppatu da Karl Mayer in a gamma AccuTense. Si dice chì funziona senza intoppi, tratta u filu delicatamente, è hè ideale per u trattamentu di travi d'orditu fatte di fili di vetru micca allungabili, secondu a cumpagnia.
Pò funziunà da una tensione di filu di 2 cN finu à una tensione di 45 cN. U valore più bassu definisce a tensione minima per caccià u filu da u pacchettu.
L'AccuTense 0º Tipu C pò esse adupratu in tutti i tipi attuali di ceste per u trattamentu di fili di filamentu. Stu dispusitivu hè muntatu orizzontalmente è pò esse dotatu di un sistema di monitoraghju di u filatu senza cuntattu, senza bisognu di alcuna mudificazione.
Cum'è tutti i mudelli di a serie AccuTense, l'AccuTense 0º Type C hè un tensore di filu à isteresi, chì funziona secondu i principii di a frenatura à currenti parassite. U vantaghju di questu hè chì u filu hè trattatu delicatamente, postu chì u filu hè tensatu da una rota rotante dipendente da l'induzione è micca da punti di attritu direttamente nantu à u filu stessu, secondu Karl Mayer.
A rota hè l'elementu chjave in questu novu sistema di cuntrollu di a tensione. Si compone di un cilindru pianu cù lati affusolati in u mezu, è a versione cunvinziunale hè dotata di a superficia AccuGrip nantu à a quale scorrenu i fili. U filu hè tensionatu essendu serratu à un angulu di avvolgimentu di 270º.
Cù l'AccuTense 0º Type C, a rota di filatu di poliuretanu AccuGrip hè rimpiazzata da una versione fatta d'aluminiu placcatu cù cromu duru, è ancu u disignu hè diversu. U novu anellu rotante hè avvoltu da 2,5 à 3,5 volte è produce a tensione per forza adesiva, invece di per l'effettu di serraggio cum'è era u casu prima.
Stu prucessu apparentemente simplice hè u risultatu di un vastu travagliu di sviluppu realizatu in Karl Mayer. Quandu l'imballaggio hè realizatu parechje volte, hè imperativu chì ùn ci sia micca serraggio o sovrapposizione trà i fili entranti o uscenti è i fili d'imballaggio.
E superfici laterali sò state cuncipite apposta per assicurà chì i strati di filu sianu separati in modu nettu, cusì ci hè un angulu definitu trà a conicità cònica è i fori paralleli. Questu significa chì u filu scorri in u tensore di filu, si move di un spessore di stratu versu l'altu per ogni rivoluzione, è esce di novu senza esse dannighjatu.
Stu novu principiu di avvolgimentu multiplu significa chì i filamenti ùn sò micca dannighjati è ùn ci hè micca abrasione, secondu Karl Mayer. U filatu hè ancu trattatu delicatamente da u cambiamentu di a direzzione d'entrata è di uscita di u filatu.
Cù e versioni cunvinziunali, i lati d'entrata è d'uscita sò opposti l'unu à l'altru. I fili sò deviati da una guida supplementaria per impedisce à i dispositivi adiacenti di scontrassi quandu sò disposti paralleli trà di elli. Stu puntu di attritu supplementariu mette stress nantu à u filatu. I prucessi di manipulazione sò ancu aumentati paragunatu à u novu sistema cù entrata è uscita da u listessu latu.
Un altru vantaghju di l'AccuTense 0º Type C in termini di facilità d'usu hè chì a pre-tensione pò esse aghjustata facilmente. Questu pò esse fattu aghjunghjendu o eliminendu pesi, senza avè bisognu di utilizà un cacciavite. Hè ancu più faciule d'aghjustà i novi tenditori di filu in relazione à l'altri, ciò chì pò esse un vantaghju in termini di mantenimentu di a precisione di a tensione di u filu in tuttu u cestinu.
var switchTo5x = veru; stLight.options ({ editore: "56c21450-60f4-4b91-bfdf-d5fd5077bfed", doNotHash: falsu, doNotCopy: falsu, hashAddressBar: falsu });
Data di publicazione: 22 di nuvembre di u 2019