Nutizie

Macchina per maglieria in ordito

Karl Mayer hà accoltu circa 400 invitati da più di 220 cumpagnie tessili in a so sede di Changzhou da u 25 à u 28 di nuvembre 2019. A maiò parte di i visitatori sò ghjunti da a Cina, ma alcuni sò ghjunti ancu da a Turchia, Taiwan, Indonesia, Giappone, Pakistan è Bangladesh, secondu u fabricatore di macchine tedescu.

Malgradu e cundizioni ecunomiche difficili attuali, l'umore durante l'eventu era bonu, secondu Karl Mayer. "I nostri clienti sò abituati à e crisi cicliche. Durante u periodu di calata, si preparanu per nuove opportunità di mercatu è novi sviluppi tecnichi per parte da a pusizione di punta quandu l'affari si ripiglianu", dice Armin Alber, direttore di vendita di l'unità cummerciale Warp Knitting di Karl Mayer (Cina).

Parechji di i dirigenti, pruprietarii di l'imprese, ingegneri è esperti tessili avianu amparatu di l'ultime innovazioni di Karl Mayer per via di u rapportu annantu à ITMA in Barcellona, è si dice chì in Changzhou si sò cunvinti di i vantaghji di e suluzioni. Certi prughjetti d'investimentu sò stati ancu firmati.

In u settore di a biancheria intima, hè statu prisentatu u RJ 5/1, E 32, 130″ da a nova linea di prudutti di basa. L'argumenti cunvincenti di u novu ghjuntu sò un rapportu prezzu-prestazioni assai bonu è i prudutti chì minimizanu u sforzu di cunfezione. Questu include in particulare i tessuti Raschel simplici cù nastri decorativi in stile pizzu incorporati senza cuciture, chì ùn necessitanu micca orli nantu à i tagli di e gambe è a cintura. E prime macchine sò attualmente in negoziazione cù i clienti in Cina è parechje discussioni specifiche di prughjetti sò state tenute durante a mostra interna.

Per i pruduttori di tessuti per scarpe, a cumpagnia hà presentatu a macchina rapida RDJ 6/1 EN, E 24, 138” chì offre una vasta gamma di pussibilità di modellazione. A macchina Raschel à doppia barra cù tecnulugia piezo-jacquard hà pruduttu un campione per a mostra interna in a quale i contorni è i dettagli funziunali cum'è e strutture di stabilizazione sò stati creati direttamente durante u prucessu di maglia in ordito. E prime macchine sò entrate in funzione in dicembre - più di 20 macchine sò state vendute à u mercatu cinese. Altri ordini sò previsti dopu à l'eventu.

I rapprisentanti di l'industria tessile per a casa sò stati impressiunati da a WEFT.FASHION TM 3, E 24, 130″, esposta à Changzhou. A macchina per maglieria à ordito cù inserzione di trama hà pruduttu un pruduttu finu è trasparente cù un filatu di fantasia gonfiu irregularmente. U campione di tenda finitu s'assumiglia à un tissutu in u so aspettu, ma hè pruduttu assai più efficacemente è senza u prucessu di dimensionamentu elaboratu. I visitori di l'impurtante paese di tende di a Turchia, è ancu parechji pruduttori cinesi, eranu particularmente interessati à e pussibilità di modellazione di sta macchina. Una prima WEFT.FASHION TM 3 cumincierà a pruduzzione quì à l'iniziu di u 2020.

«Inoltre, a macchina per tessitura a tricottu spugna TM 4 TS, E 24, 186» hà impressiunatu in Changzhou cù una pruduzzione finu à u 250% più alta cà e macchine per tessitura à gettu d'aria, circa l'87% menu energia è pruduzzione senza un prucessu di dimensionamentu. Unu di i più grandi pruduttori di asciugamani in Cina hà firmatu un accordu di cuuperazione in situ», dice Karl Mayer.

L'HKS 3-M-ON, E 28, 218 "hà dimustratu a pruduzzione di tessuti tricot cù e pussibilità di digitalizazione. I lappings ponu esse urdinati in u Karl Mayer Spare Parts Webshop, è i dati da KM.ON-Cloud ponu esse caricati direttamente nantu à a macchina. Karl Mayer dice chì a dimostrazione hà cunvintu i visitatori di u cuncettu di digitalizazione. Inoltre, l'articuli sò cambiati grazia à u cuntrollu elettronicu di a barra di guida senza e mudificazioni meccaniche necessarie prima. Ogni ripetizione di puntu hè pussibule senza cambiamentu di tempi.

L'ISO ELASTIC 42/21, presentata à questu avvenimentu, hè una macchina DS efficiente per u segmentu mediu per l'orditura di l'elastanu nantu à travi sezionali. Questa hè orientata versu l'imprese standard in termini di velocità, larghezza di applicazione è prezzu, è offre un aspettu di tissutu di alta qualità. In particulare, i pruduttori di maglie elastiche in ordito chì volenu piglià in carica l'orditura per contu soiu, eranu assai interessati.

À a mostra interna, a start-up di software di Karl Mayer, KM.ON, hà presentatu suluzioni digitali per u sustegnu di i clienti. Sta ghjovana sucietà offre sviluppi in ottu categurie di prudutti, è hà digià avutu successu nantu à u mercatu cù innovazioni digitali nantu à i temi di serviziu, modellazione è gestione.

"Tuttavia, Karl Mayer spiega: "KM.ON deve ancu accelerà, questa hè a cunclusione di u Manager di Sviluppu Cummerciale, Christoph Tippmann. A velocità d'integrazione di e nuove tecnulugie hè estremamente alta in Cina, perchè: Da una parte, ci hè un cambiamentu di generazione à u vertice di l'imprese. Da l'altra parte, ci hè una forte cumpetizione in u duminiu di a digitalizazione da parte di e giovani imprese IT. À questu rispettu, però, KM.ON hà un vantaghju preziosu: l'impresa pò cuntà nantu à l'eccellente sapè fà di Karl Mayer in ingegneria meccanica."

KARL MAYER Technische Textilien era ancu suddisfatta di i risultati di a mostra interna. "Ci sò ghjunti più clienti è altri di quelli previsti", dice u direttore regiunale di vendita, Jan Stahr.

«A macchina per maglieria à catena cù inserzione di trama TM WEFT, E 24, 247″, chì hè stata esposta, duveria diventà ulteriormente affermata cum'è un equipagiu di pruduzzione cù un rapportu qualità-prezzu eccezziunale per a fabricazione di fodere in un ambiente di mercatu volatile. In Changzhou, a macchina hà attiratu assai attenzione è i visitatori anu espressu a so apprezzazione per a funzionalità è a facilità d'usu di a macchina. Inoltre, anu avutu l'uppurtunità di vede per elli stessi quantu stabile è affidabile funziona a macchina», aghjusta Karl Mayer.

Jan Stahr è i so culleghi di vendita eranu particularmente cuntenti di a visita di novi clienti potenziali. In u periodu chì hà precedutu l'eventu, avianu prumuvutu in particulare a WEFTTRONIC II G destinata à a pruduzzione di tessili di custruzzione. Ancu s'è sta macchina ùn era stata esposta à a mostra interna, era u sughjettu di numerose conversazioni. Parechje persone interessate vulianu sapè di più nantu à Karl Mayer (Cina), nantu à a maglia in urdu cum'è alternativa à a tessitura, è nantu à e pussibilità di trasfurmazione di u vetru nantu à a WEFTTRONIC II G.

«L'inchieste si sò cuncentrate nantu à e griglie di gesso. In quantu à sta applicazione, e prime macchine saranu messe in funzione in Europa in u 2020. In u stessu annu, hè previstu d'installà una macchina di stu tipu in u showroom di KARL MAYER (CINA) per realizà prove di trasfurmazione cù i clienti», dice Karl Mayer.

L'Unità di Cummerciale di Preparazione di Ordito avia un picculu ma selezziunatu gruppu di visitatori cù interessi specifici è dumande nantu à e macchine esposte. In mostra era un ISODIRECT 1800/800 è, dunque, un proiettore direttu cù un bon rapportu qualità-prezzu per u segmentu di gamma media. U mudellu hà impressiunatu per una velocità di raghju finu à 1.000 m/min è una alta qualità di raghju.

Sei mudelli ISODIRECT eranu digià stati urdinati in Cina, unu di i quali hè principiatu à funziunà à a fine di u 2019. Inoltre, una ISOWARP 3600/1250, vale à dì cù una larghezza di travagliu di 3,60 m, hè stata presentata per a prima volta à u publicu. L'orditoia sezionale manuale hè predestinata per applicazioni standard in spugna è fogli. In a preparazione di l'ordito per a tessitura, sta macchina offre un rendimentu di u 30% in più cà i sistemi paragunabili abituali nantu à u mercatu, è in a tessitura mostra un aumentu di efficienza finu à u 3%. A vendita di l'ISOWARP era digià cuminciata cù successu in Cina.

E macchine esposte sò state cumplementate da a CSB Size Box, u core di a macchina di calibrazione ISOSIZE. L'innovativa Size Box funziona cù rulli in disposizione lineare secondu u principiu "3 x immersione è 2 x spremitura", assicurendu a più alta qualità di calibrazione.

var switchTo5x = veru; stLight.options ({ editore: "56c21450-60f4-4b91-bfdf-d5fd5077bfed", doNotHash: falsu, doNotCopy: falsu, hashAddressBar: falsu });


Data di publicazione: 23 dicembre 2019
Chat in linea WhatsApp!